אנא סובבו למצב אנכי
רגע אחרי הזכייה הגדולה – דברים שכדאי לעשות | פליי סמארט - כשמזל ושכל נפגשים
checkmark

מי מאיתנו לא מפנטז על הפעם ההיא בה ימלא טופס טוטו, ווינר לוטו או כל משחק אחר – ויזכה? אנחנו חולמים על הדברים שנרכוש, על איך נבשר לבני המשפחה על הזכייה ועל החיים הנפלאים אשר צפויים לנו בהמשך. החופש הכלכלי הוא הזדמנות להביא לידי ביטוי את מי ומה שאנחנו רוצים להיות ולעשות.

יחד עם זאת, לצד החלומות והשאיפות, נמצאים גם האנשים שאכן זכו בפרסים הגדולים, בסכומי כסף עצומים, ולא התנהלו איתם בחוכמה.

אז איך מתנהלים בתבונה אחרי זכייה בטוטו או בווינר? הנה כמה רעיונות.

האושר  הוא גדול - זכייה בטוטו או זכייה בלוטו - סמארטעם קבלת סכום הזכייה

במידה ויש לכם חובות מכל סוג (משכנתא, מינוס בחשבון העובר ושב או התחייבויות כספיות אחרות) כדאי מאוד לסגור אותם בשלב הראשון. כך, עוד לפני שקניתם את המטוס הפרטי או השקעתם בנדל”ן, תוכלו להיפטר מהלוואות ושאר חובות שצוברים ריבית. לא משנה מה גובה החובות, ברגע שתשתמשו בסכום הזכייה לכסות אותם או חלק ניכר מהם – תרגישו כי עשיתם את הצעד הראשון לחופש כלכלי אמיתי. כך תדעו גם מה סכום הכסף שנשאר לשימושכם לאחר שסגרתם את כל החובות הקיימים, ותוכלו להישאר קצת יותר בשליטה.

השקעת הכסף

לאחר שכיסיתם את החובות הקיימים, כדאי מאוד לחשוב על אפשרות להשקיע את יתרת סכומי הזכייה. חשוב לבחון את המסלולים השונים להשקעה, על מנת שישמרו על ערכו של הכסף – וכמובן יגדילו אותו. במידה ותשקיעו את סכומי הכסף בצורה נבונה, תוכלו להפיק מהם הכנסה פסיבית גבוהה, וזאת מבלי שסיכנתם יותר מדי עבורה. השקעה באפיקים סולידיים תאפשר יצירה של הכנסה קבועה של עשרות ומאות אלפי שקלים בחודש מהריבית.

כמובן שחשוב להתייעץ עם אנשי מקצוע מהתחום לפני ביצוע ההשקעה, על מנת לבחור את אפיקי ההשקעה המוצלחים ביותר עבורכם.

השקעה בנדל”ן

דירות להשקעה הן אפיק סולידי ובנוסף ניתן להשקיע בו את סכומי הזכייה. התשואה על השקעה זו צפויה להיות גבוהה. ניתן לבחור האם להשקיע בנדל”ן בארץ או לחילופין בחו”ל. לכל אופציה שכזו יש גם את החסרונות. יתכן והשקעה בחו”ל תניב תשואה גבוהה יותר אך מדובר על נכס שנמצא רחוק מאתנו, למשל.

רכישת בית לאחר זכייה בפרס גדול גם היא אפשרות מצוינת. אם חלמתם על דירה מפנקת באחד ממגדלי היוקרה או שאתם יותר טיפוסים של בית פרטי ומבודד – זה הזמן שלכם להגשים את החלום. רכישת או בניית בית החלומות שלכם הוא משהו שיכול להתאפשר לאחר זכייה מכובדת בפרס בלוטו או בכל משחק אחר.

השקיעו בחלומות

יש לכם תחביב? תחום עניין לא ממומש? סכומי הזכייה יכולים לשמש אתכם להשקיע בחברות ובארגונים שונים אשר קרובים ללבכם. זה יכולה להיות השקעה בחברת סטארט אפ מסוימת או הקמה של חברה כזו בעצמכם. הכסף אינו המטרה, אבל הוא יאפשר לכם להוציא לפועל חלומות ושאיפות שלא יכולתם לממש כאשר הייתם דחוקים בכסף ובמשאבים.

רגע לפני סיום

החלום לזכות בסכום כסף משמעותי משותף לכולנו; השאלה היא מה תהיו מוכנים לעשות כדי להגדיל את סיכוייכם. מעבר לכך חשוב מאוד לזכור שכל זכייה במשחק מזל מחויבת בתשלום מס, כך שעליכם לקחת זאת בחשבון כאשר אתם עושים תוכניות כיצד להשתמש בסכום הזכייה.


שיטת סמארט הרוויחה ללקוחותיה מעל 150 מיליון שקלים עד היום.
שחקו חכם והגדילו את הסיכוי לזכות >>>

מספר טלפון נייד חייב להכיל 10 ספרות ולהתחיל ב-05
שם מלא. אותיות בעברית בלבד

תאריך לידה:

*בעצם מילוי ושליחת פרטיי שלעיל אני מאשר לסמארט להעביר לי תזכורת לעניין מימוש ההטבה, לרבות באמצעות מסרון.

למשחקים נוספים: טוטולוטוצ'אנסווינר

עד היום לקוחות סמארט זכו ב:

169,898,062




לקוחות סמארט? הכניסה מכאן