אנא סובבו למצב אנכי
כרטיס בכיוון אחד אל עבר החלום | פליי סמארט - כשמזל ושכל נפגשים
checkmark

 

החיים הטובים זה מונח אינדיבידואלי לחלוטין, החלומות משתנים מאדם לאדם אך המטרה תמיד זהה – להיות מאושר. יש אנשים שהמזל מאיר להם פנים והם זוכים בווינר, ובדמי הזכייה הם קונים רכב מפואר, אחוזה עם מזרקה ענקית בכניסה, או שהם הופכים את הבית שלהם לחכם, ויש כאלה שלא משנים כמעט דבר בחייהם ופשוט יוצאים אל החיים בראש מורם, כי כעת יש להם גב כלכלי. האפשרויות שניתן להגשים איתן את החלום בארץ הן בלתי מוגבלות, אבל מה עם חו”ל?

 

דף חדש, חלק לגמרי

 

לא מדובר בחופשה מפנקת (למרות שאופציה זו תמיד על השולחן), אלא בעליה על המטוס אל הלא נודע. יש משהו מאוד מרגש בזה שאפשר להתחיל מחדש במקום אחר לגמרי, בין אם זה למטרת עבודה או חופשה לזמן בלתי מוגבל. כעת תוכלו להגיע אל המקום שתמיד הרגשתם שאתם הכי צריכים להיות בו, המקום הכי נכון לכם, להתפרנס, לבלות, ולהגשים את עצמכם בצורה האפקטיבית ביותר עבורכם. אז עכשיו אפשר להתחיל לחשוב מה אורזים במזוודה.

 

קריירה חלומית

 

אם מאז ומעולם חלמתם על קריירה בחו”ל, או שסיימתם ללמוד והבנתם שהנתיב התעסוקתי שבחרתם עלול להוביל אתכם למבוי סתום כל עוד תישארו כאן בארץ, אתם יכולים להתחיל לתכנן את הטיסה שלכם, את היעד הנחשק שאליו תרצו להגיע, ובו תרצו להשתקע. עם כספי הזכייה תוכלו לא רק לממן את כרטיס הטיסה והמחיה הבסיסית (אוכל, קצת בגדים וכו’) אלא ממש לחפש מקום לגור, לעמוד בגבורה בכל ההוצאות של הדירה, החשבונות, המיסים, הבירוקרטיה, ולאט לאט להפוך לאזרחים מן המניין ולהתחיל לסלול את הדרך בתחום ההתמחות שלכם.

זכייה בווינר תעזור לכם להגשים חלומות

מסביב לעולם ב-80 יום (או יותר, הרבה יותר)

 

גם אם לא תרצו להתחיל קריירה חדשה בחו”ל, אלא פשוט להיעלם לזמן מה, להתנתק מכל המסביב, אתם בהחלט יכולים לרכוש כרטיס פתוח ופשוט לעוף על זה. תתארו לכם איזו הזדמנות חלומית זו תהיה לקחת קרוואן או יאכטה מפוארת ופשוט לראות עולם, תרתי משמע. לבקר באיזו מדינה שרק בא לכם, לכמה זמן שבא לכם, ללא חששות וחרטות.

 

תוכלו לראות נופים, אנשים, לחוות תרבויות שונות ולטעום אוכל ושלל דברים שלא הכרתם ותמיד רציתם לנסות, אבל פשוט לא יכולתם, נגיד: טיול מחוף לחוף, טרקים, או אפילו לגור בבקתה ביער סבוך לתקופה בלתי מוגבלת. הטיול הגדול של אחרי הצבא ייראה (וירגיש) כמו הטיול השנתי של כיתה י”ב בהשוואה למסע שתוכלו לעשות עם דמי הזכייה שלכם.

 

לצאת לדרך חדשה

 

אם ברצונכם לעזוב הכל מאחור ולצאת לדרך חדשה, תהיה הסיבה אשר תהיה, או פשוט להנות מהאפשרות לטייל, לגלות, לחוות ללא הגבלה של זמן וכסף – הזכייה בטוטו או ווינר בהחלט תעזור לכם לנחות ביעד המבוקש (או היעדים). סך האפשרויות וההזדמנויות הפרוסות בפניכם הוא בקנה מידה עצום שלא הייתם רגילים אליו עד כה, אבל כזה שיהיה מאוד פשוט להסתגל אליו. השמים הם מזמן כבר לא הגבול: הם לא מכשול, אלא גשר, שביל, נתיב המחבר ביניכם לבין החלום.

 

אין לדעת מה צופן המחר, אבל אולי, ממש בקרוב, המזל יאיר לכם פנים ואתם תהיו הזוכים המאושרים הבאים.

 

מספר טלפון נייד חייב להכיל 10 ספרות ולהתחיל ב-05
שם מלא. אותיות בעברית בלבד

תאריך לידה:

*בעצם מילוי ושליחת פרטיי שלעיל אני מאשר לסמארט להעביר לי תזכורת לעניין מימוש ההטבה, לרבות באמצעות מסרון.

למשחקים נוספים: טוטולוטוצ'אנסווינר

עד היום לקוחות סמארט זכו ב:

169,898,062




לקוחות סמארט? הכניסה מכאן