אנא סובבו למצב אנכי
טיפים מנצחים – כל מה שרצית לדעת | פליי סמארט - כשמזל ושכל נפגשים
checkmark

בואו נודה על האמת – לכל אדם יש את החלום הזה. הוא מתחיל בילדות וממשיך גם הרבה מעבר – החלום של לזכות בפרס הראשון בטוטו. מה שהתחיל אי שם בשנות ה-50 כטופס טוטו עם 12 משחקים, עבר מספר גלגולים במרוצת השנים, כמות המשחקים גדלה ל-13, בהמשך ל-14 ומאוחר יותר גם ל-15, עד שהגיע המודל הנהוג כיום בשמו החדש ווינר 16.
אז נכון שהאתגר הפך קשה יותר, אך גם הפרסים לזוכים גדלו בהתאם, והחלום לזכייה נשאר תמיד רלבנטי. מכיוון שמדובר בענף ספורט דינמי כמו כדורגל, והדרך לניחוש נכון של כל 16 התוצאות במשחק הווינר 16 לא קלה כלל, רבים מחפשים אחר עצה, הכוונה, או פשוט כאלה שייתנו להם את הטיפים המנצחים שיסללו להם את הדרך לזכייה המיוחלת.

אז אמנם, אין לנו באמת דרך לחזות את העתיד ולומר מה תהיה התוצאה בכל משחק ומשחק, אבל כן יש לנו את הידע והניסיון לשתף אתכם בכמה טיפים מנצחים על משחק הווינר 16.

  1. הבינו את האפשרויות למילוי – 3 סוגי טפסים קיימים בווינר 16 – טור רגיל, שכשמו כן הוא – מאפשר מילוי של תוצאה אחת לכל משחק. השני הוא רב טורי, הוא בשמו העממי יותר “כפולים”, המאפשר לסמן שני ניחושים בכל משחק (כפול) ו/או שלושה ניחושים (משולש), ובכך להגדיל משמעותית את הסיכוי לנחש נכונה את תוצאת המשחק הנתון. באופן טבעי, מס’ הכפולים והמשולשים מגדיל את מספר הטורים שנשלח בפועל ומייקר את עלות הטופס. הסוג השלישי נקרא “צמצומים” והוא מאפשר להשתמש בשיטת הכפולים אך בצמצום מתמטי שבפועל משתמש רק בחלק מסה”כ האפשרויות בטור. מטבע הדברים, טופס כזה יהיה יעלה פחות מטופס רב טורי.
  2. הקציבו לעצמכם סכום שבועי – הפרס הראשון בווינר 16 תמיד מפתה, וגם פרסי המשנה נאים בהחלט, וכפי שלמדנו כבר, עלות שליחת טפסים רבים, בדגש על כאלה שהם רב טוריים, תגדיל בהתאם את סכום ההשקעה. ההנאה מההשתתפות במשחק הווינר 16 משחק תהיה שלמה רק עם גילוי אחריות אישית של כל אדם. לכן כדאי להקציב בכל שבוע סכום קבוע להשתתפות שממנו אין לחרוג.
  3. הכירו את הליגות המופיעות בטופס – טופס הווינר 16 הוא דינמי ואקלקטי ומורכב מדי שבוע ממספר ליגות שונות. ברוב השנה יופיעו בו משחקי ליגת העל הישראלית ובנוסף יופיעו משחקים נבחרים מהליגה האנגלית, הגרמנית, הספרדית, הצרפתית והאיטלקית. היכרות עם הליגות השונות והקבוצות המשחקות בהן, תעזור לכם להבין את יחסי הכוחות ביניהן.
  4. היעזרו בסטטיסטיקות – תחנות הווינר ואתרי האינטרנט שופעים במידע סטטיסטי אודות הליגות, הקבוצות והטבלאות. על כל משחק נתון ניתן לקבל מידע אודות המאזן הסטטיסטי בין שתי הקבוצות, המומנטום הנוכחי שבו הן נמצאות כמו גם נתונים על הישגי כל קבוצה במשחקי הבית, החוץ ובסה”כ. תתפלאו לגלות כמה קבוצות מצטיינות במיוחד במשחקי הבית לעומת החוץ ולהפך.
  5. שימו לב למועדי המשחקים – היום בעידן האונליין, ניתן לשלוח טפסי ווינר 16 ממש בסמוך לתחילת המשחק הראשון המופיע בו. ברגע שהמשחק הראשון מבחינה כרונולוגית יוצא לדרך, לא ניתן יותר להשתתף באותו שבוע. המשחקים המופיעים בטופס הווינר 16 מתפרסים על פי רוב על פני ימים שבת וראשון, לעיתים גם עד שני. (לקריאה על ווינר ליין לחצו כאן)

ואם הטיפים האלה לא מספיקים, הרי שיש גם אופציה נוספת. סמארט מספקת ללקוחותיה את החבילה המלאה של כל הטיפים שקראתם כאן ועוד הרבה יותר. צוות היועצים של סמארט עובד סביב השעון במעקב אחר תוצאות הווינר 16, הליגות והקבוצות, משתמש בתוכנות סטטיסטיות מתקדמות ומבצע שליחה של כל הטפסים בזמן, מבלי לפספס ולו שבוע אחד. כל זאת בהתאם לתוכנית קבועה ומסודרת שאותה בחר כל לקוח בהתאם לצרכיו.
רוצים להשתתף בכל שבוע במשחקי הווינר 16 ולעשות לעצמכם חיים קלים יותר? הצטרפו עוד היום לסמארט

מספר טלפון נייד חייב להכיל 10 ספרות ולהתחיל ב-05
שם מלא. אותיות בעברית בלבד

תאריך לידה:

*בעצם מילוי ושליחת פרטיי שלעיל אני מאשר לסמארט להעביר לי תזכורת לעניין מימוש ההטבה, לרבות באמצעות מסרון.

למשחקים נוספים: טוטולוטוצ'אנסווינר

עד היום לקוחות סמארט זכו ב:

169,898,062




לקוחות סמארט? הכניסה מכאן