אנא סובבו למצב אנכי
אמנת השירות של סמארט | פליי סמארט | Smart

מימדי השירות

Smart מעמיד במקום ראשון את שביעות רצון הלקוחות, הן מהמוצרים והן מהשרות.

בשל כך מחלקת שרות הלקוחות של Smart מלווה את לקוחות החברה במתן תמיכה לאורך כל חווית השירות .

עובדי Smart מתחייבים להקפיד על יחס אדיב, מתוך אמון בלקוחות החברה ויחס של כבוד למקבלי השירות ולפעול על פי עשרת מימדי השירות שלנו:

מקצועיות ב Smart

שיטה ייחודית אשר מתעדכנת מדי שבוע ומבוססת על תוכנות סטטיסטיות, מומחים בעלי מוניטין,שליחה חכמה וצמצום של מאות אלפי טפסים הנשלחים מדי הגרלה

עקביות ב Smart

שירות שליחת טפסים בכל הגרלה, בכל שבוע ובמהלך כל השנה

אמינות ב Smart

ביצוע בדיקה מקיפה של הטפסים ,הודעה על זכיות ושליחת המחאות הזכייה לבית הלקוח

בטחון ב Smart

הקפדה על הגעת הטפסים ליעדם בזמן ואבטחת הטפסים בכל תנאי עד להגעת הזכיות ללקוח

נוחות ב Smart

אזור אישי באתר המאפשר לצפות בטפסים ובזכיות 24 שעות ביממה,7 ימים בשבוע ולבצע מגוון רחב של פעולות חווייתיות

חסכון ב Smart

באמצעותנו ניתן לחסוך בזמן ובמאמץ הכרוך במילוי ובדיקת הטפסים בדוכן

שירות ב Smart

מענה אנושי ושאיפה מתמדת למצוינות בשירות וטיפול בלקוח

שקיפות ב Smart

הקפדה כי ההסכמים, הטפסים והמסמכים יוצגו באופן מלא וברור

הטבות Smart

תכנית מתנות ייחודית המאפשרת המרת זכיות לפלוסים אשר באמצעותם ניתן להגדיל את כמות הטפסים וליהנות ממגוון מתנות שוות במיוחד

הגרלות פנימיות ב Smart

חברי המועדון משתתפים בקביעות בהגרלות פנימיות בכל שנה אשר בהן מחולקים רכבים, דירות, חופשות מוצרי חשמל ועוד

Smart מעמיד לשירותך מערך נציגי שירות הכולל צוות מיומן ומקצועי אשר ישמח לעמוד לשירותך בכל שאלה :

פנייה באמצעות: מס’ / דוא”ל שעות הפעילות
שירות לקוחות טלפוני 1-700-50-40-88 א’-ה’: 9:00 – 15:00
דוא”ל Service@PlaySmart.co.il
פקס 03-9487171
כתובת ההגנה 13, ראשון לציון