אנא סובבו למצב אנכי
5 הדברים הכי גדולים שחלמנו לעשות אחרי זכייה בסכום כסף | פליי סמארט - כשמזל ושכל נפגשים

5 הדברים הכי גדולים שחלמנו לעשות אחרי זכייה בסכום כסף

18/06/2019
ע״י PlaySmart

מה אתם באמת חולמים לעשות אחרי זכייה בסכום כסף גדול?

לא מספיק להיות רק עשיר אלא צריך גם לממש את הכסף בצורה הטובה ביותר. מעטים הם האנשים שלא השקיעו או משקיעים בכך מחשבה.

עצם ההתעשרות והשגת החופש והעצמאות הכלכלית הם חלומות לכל דבר ועניין, אך לרוב הם לא מספקים בפני עצמם.

הנה 5 דרכים מעולות לא סתם לבזבז כסף – אלא באמת להגשים חלומות

להגשים חלומות עם כספי הזכייה בלוטו - סמארט

1. לטייל מסביב לעולם

פיליאס פוג מהספר המפורסם “מסביב לעולם ב-80 יום” הקיף את העולם – וכך גם אתם תוכלו לעשות אחרי זכייה בסכום כסף גדול. טיול חובק עולם הוא משאת נפשם של אינספור אנשים, ומטרה נפלאה בפני עצמה.

לא בטוח אם יש שימוש טוב וראוי יותר לכסף מאשר להכיר תרבויות חדשות, לחזות מקרוב בפלאי עולם ולצאת להרפתקאות ססגוניות.

 

2. לבנות בית חלומות

רכישת דירה סטנדרטית בעלת 3-4 חדרים היא בגדר חלום רחוק עבור אנשים רבים, או לכל הפחות חלום שעולה להם במשכנתא מכבידה. אחרי זכייה בסכום כסף משמעותי, בהחלט אפשרי שתהיו מסוגלים לא רק לבנות בית פרטי משלכם – אלא אף בית חלומות של ממש. תוכלו לבחור את המיקום האידיאלי, לשלם למי שצריך על מנת שיתכנן ויבנה אותו ולממש כל גחמה שעולה ברוחכם – כולל מה שאפילו לא דמיינתם עד לאותה עת.

 

3. לרכוש קבוצת ספורט

אנשים רבים בארץ גדלו על אהדה לקבוצת ספורט, וכמובן שחלקם גדול עדיין שומר חסד נעורים לאותה קבוצה וממשיך לאהוד אותה – ואף ללכת למשחקים שלה.

נתח גדול מתוך אותם אנשים גם חלם או חולם לרכוש אותה ולהיות הבעלים שלה ביום מן הימים. כמובן לשם כך יש צורך לזכות בסכום כסף גדול עד מאוד בהגרלות ספורט שונות – יתכן וזה יקרה ביום מן הימים.

אם כן, רכישת קבוצה אהובה היא אקט סימבולי, נוסטלגי והגשמת חלום ילדות וחלום נעורים מרגש במיוחד.

 

4. להקים מבנים ומוסדות חדשים

אנשים עשירים אוהבים להטביע את חותמם בשטח ולקרוא לדברים על שמם, על מנת לקבל סיפוק אישי והכרה ציבורית רחבה בהווה ובעתיד. זה יכול להיות בית מלון, מוזיאון, גורד שחקים, קניון ואינספור מבנים ומוסדות מסוגים שונים.זאת ניתן לעשות באופן חלקי גם ללא הקמה של מבנים חדשים, אלא גם על ידי מתן חסות לגופים שונים. דוגמא טובה לכך היא מגדלים ואצטדיוני כדורגל שנבנים ברחבי הארץ והעולם ונושאים את שמות נותני החסות שלהם.

 

5. להשקיע במיזמים מרתקים ועתידניים

אנשים עשירים אוהבים גם לתרום – וגם להשקיע את הכסף שלהם במיזמים וסטארט-אפים מעניינים. אם ההשקעה שלהם צולחת, הם יכולים לזכות גם בהחזר השקעה גבוה, גם בכבוד וגם בסיפוק רב.תארו לעצמכם איך הייתם מרגישים אם הייתם משקיעים למשל בחללית “בראשית” – החללית הישראלית הראשונה שנשלחה לירח. זוהי בהחלט דוגמא טובה לצורך המחשה. בכל אופן, ישנם מיזמים מעניינים רבים, הנוגעים לתחומים שונים של חיינו בהווה ובעתיד, שבהחלט יכול להיות גם משתלם וגם מעניין ומרגש להשקיע בהם.

 

עד היום לקוחות סמארט זכו ב:

169,898,062




לקוחות סמארט? הכניסה מכאן