אנא סובבו למצב אנכי
המגוון שיוציא כל אחד ווינר | פליי סמארט - כשמזל ושכל נפגשים

המגוון שיוציא כל אחד ווינר

02/10/2013
ע״י PlaySmart

כבר דיברנו כאן לא פעם על ההחלטה של המועצה להסדר ההימורים בספורט, לפני מספר שנים, להשיק את משחק הניחושים החדש – הווינר. כמובן שהסיבה העיקרית לכך הייתה להעניק למנחשים אלטרנטיבה מסודרת וממלכתית, במקום ההימורים הפיראטיים והלא חוקיים, אך היום ווינר ליין הוא הרבה יותר מאשר אלטרנטיבה. הוא הפך להיות אחד השחקנים המובילים בארסנל של המועצה.

 היום, יש לא פחות מנחשי ווינר ממנחשי טוטו, מה שבעבר היה נתפס כמשהו לא אפשרי. הרי הטוטו היה המלך הבלתי מעורער במשך עשרות שנים, בלי שנראה שמישהו יכול להזיז את הכיסא היציב שלו. אבל, מסתבר שכל זה היה משום שלא הייתה לו אלטרנטיבה אמיתית. כל משחקי המשנה (טוטו תיקו, טוטו עולמי ועוד) לא באמת היוו תחרות למשחק שמרכז את כל משחקי סוף השבוע המעניינים בכדורגל.

 לא רק כדורגל, לא רק ישראל

 אבל, היום המצב שונה. היום, עם תוצאות ווינר מגוונות כל כך, לא מפתיע שהרבה מאוד אנשים בוחרים במשחק הזה. אגב, לא על חשבון הטוטו – וכאן טמון חלק מהעוצמה של המועצה להסדר ההימורים בספורט: הם השכילו ליצור משחק חדש, שלא פוגע במקומו של הטוטו, אלא מוסיף לו. מעין תוספת חשובה ומשלימה לסל שירותים רחב.

 נכון, כפי שאמרנו, הטוטו היה המלך הבלתי מעורער במשך שנים, וכעת הוא כבר לא כזה. אבל זה לא אומר שמישהו נישל אותו מכיסאו. זה אומר שלצידו נמצא היום שותף, המלכה לצידו של המלך, אם תרצו. וזו מלכה שמציעה המון למנחשים שלה.

הווינר, על כל מרכיביו, הוא משחק אשר מאפשר לנחש תוצאות של ענפי ספורט רבים – החל בכדורגל וכדורסל ועד טניס וכדוריד. מעבר לזה, הוא מאפשר לנחש פרטים סטטיסטיים ספציפיים (מספר קרנות במחשק, מי יבקיע גול ראשון, הפרש הסלים בין הקבוצות ועוד), מה שהטוטו לא מאפשר. והכי חשוב: הוא מציע מגוון עצום גם מבחינת התחרויות.

 הטוטו, כבודו במקומו מונח, מציע ‘מוצר’ שמתרכז בענף אחד, הכדורגל, ולרוב מציע בעיקרו משחקים מישראל. לעיתים משולבים גם משחקים אחדים מהליגות הבכירות באירופה ובעיתות פגרה, גם משחקים מליגות במקומות מרוחקים כמו ברזיל או נורבגיה.

 טופס ווינר ממוצע כולל מגוון אדיר. הוא מציע משחקי כדורגל מכל העולם כמעט בכל טופס, וכך גם לגבי הענפים האחרים. למעשה, לא יפתיע איש למצוא בטופס כזה משחקים מישראל, דרום אמריקה, אירופה ואפילו אסיה. זהו היתרון הגדול של הווינר – הגיוון האדיר שבו. המלכה שלצד המלך בהחלט מוסיפה המול לעולמם של המנחשים.

עד היום לקוחות סמארט זכו ב:

169,898,062




לקוחות סמארט? הכניסה מכאן