אנא סובבו למצב אנכי
מיליונרים בלוטו? מה דעתכם על מיליארדרים? הגרלת לוטו ‘משוגעת’ בארצות הברית | פליי סמארט - כשמזל ושכל נפגשים
checkmark

להיות מיליונר או להיות מיליארדר?

מכירים את המשחק ‘מי רוצה להיות מיליונר’? בוודאי שאתם מכירים. בארץ הנחה אותו יורם ארבל, ובכל העולם הוא התפרסם אולי כמשחק הראשון שהעניק פרס בן שש ספרות. השנה, לפחות בארה”ב, חוקי המשחק השתנו: השאלה היא לא מי רוצה להיות מיליונר, אלא מי רוצה להיות מיליארדר. ממש כך.

בחודש מאי השנה, נרשמה היסטוריה: הזוכה היחיד בפרס הגדול ביותר בהגרלת לוטו, הגרלת הפאוור-בול – פרס שעמד על 590 מיליון דולרים. במילים אחרות – יותר מחצי מיליארד דולר ואם נפרש זאת לשקלים: מעל 1.5 מיליארד. היסטרי והיסטורי, ללא ספק.

נראה לכם שמדובר במשהו חד פעמי? תחשבו שוב.

כי ממש בעת כתיבת שורות אלו, קורה הדבר שוב, כמעט אחד לאחד: הגרלת המגה מיליון, אשר הגיעה לסכום של 550 מיליון דולרים. וכמו שקורה תמיד בארה”ב, בייחוד כאשר אנחנו לקראת הכריסטמס, מישהו יגרוף כנראה את הפרס ויהפוך לעשיר יותר ממה שהוא או משפחתו יוכלו להכיל.

למלא טופס הגרלה - סמארט

זה החל ‘רק’ ב-425 מיליון דולר

מה שקורה בדרך כלל בישראל, קורה בכל העולם: כשאין זוכים בפרס הגדול, הוא גדל ותופח, שוב ושוב, עד לסכום היסטרי בו לא מעט אנשים ממלאים את הטופס – וכך הסיכוי שמישהו יזכה גדל פי כמה.

בארה”ב הפרס בהגרלה הקודמת עמד על 425 מיליון דולרים. איש לא הצליח לנחש את המספרים הנכונים (יש שתולים את האשמה בעובדה שזו הגרלת לוטו שהתקיימה ביום שישי ה-13, הידוע בקרב אנשים מסוימים כמקולל) – ועל פי הנהוג הסכום אמור לעלות. במקומות אחרים היו אולי מסתפקים בסכום הזה, אך לא בארה”ב, שם הכל בגדול והכי גדול. וכך, הגענו לסכום דמיוני של 550 מיליון דולרים.

כפי שאפשר להבין, זהו לא הסכום הגבוה ביותר בהגרלת לוטו כלשהי בארה”ב. למעשה, זהו רק הסכום הרביעי בדירוג, כאשר תוצאות לוטו אחרות הביאו כבר, לפחות פעם אחת, סכום גבוה יותר (כפי שראינו בתחילת הקטע).

אך האם מישהו יתנגד לסכום של 550 מיליון דולרים? כנראה שלא, וזו הסיבה מדוע שלל אנשים כבר מילאו טפסים ומחכים לתוצאות ההגרלה. בעת כתיבת שורות אלו, ההגרלה כבר נערכה – אך השאלה המעניינת ביותר, לגבי זהות הזוכה או הזוכים (אם בכלל) טרם קיבלה תשובה. נחכה ונראה, בידיעה שבוודאי נקנא עד מאוד באותו אדם, וכמובן נרוץ למלא גם אנחנו טופס כדי להתעשר – אולי לא באותו קנה מידה, אך בהחלט בכמות מספקת.

שיטת סמארט הרוויחה ללקוחותיה מעל 150 מיליון שקלים עד היום.
שחקו חכם והגדילו את הסיכוי לזכות >>>

מספר טלפון נייד חייב להכיל 10 ספרות ולהתחיל ב-05
שם מלא. אותיות בעברית בלבד

תאריך לידה:

*בעצם מילוי ושליחת פרטיי שלעיל אני מאשר לסמארט להעביר לי תזכורת לעניין מימוש ההטבה, לרבות באמצעות מסרון.

למשחקים נוספים: טוטולוטוצ'אנסווינר

עד היום לקוחות סמארט זכו ב:

169,898,062




לקוחות סמארט? הכניסה מכאן